שאלות שכבר ענינו עליהם

היכן ניתן לראות את מלאי הקנאביס הזמין אצלכם?

מלאי הקנאביס מתעדכן כאן באתר בזמן אמת. את המוצרים הזמינים ניתן לראות בעמוד קטגוריית "קנאביס".

 

כמו כן תוכל לראות את התפריט שלנו בלינק המצורף כאן [לצרף לינק חם]. במקביל אנחנו מעדכנים באופן שוטף על מוצרים חדשים ומבצעים בקבוצות הווטסאפ והטלגרם שלנו – וממליצים לכם בחום להצטרף בקישור [לצרף לינק חם].

האם אתם עושים משלוחים? איך זה עובד?

התשובה היא כן! יש לנו שירות משלוחים יעיל ומהיר עד בית הלקוח. . תוכלו לקרוא את כל מדיניות המשלוחים שלנו כאן–> [משלוחים ואזור חלוקה].   

מהם זני הקנאביס המומלצים אצלכם?

בדומה לנטילת תרופות אחרות, גם צריכה של קנאביס רפואי היא עניין אינדיווידואלי. לכל מטופל יש מינון אישי וזנים שמתאימים לו והרכישה צריכה להיות מותאמת לצרכיו. אנחנו ממליצים לקבוע פגישת ייעוץ בבית המרקחת עם צוות הרוקחות שלנו שיסייע לך להתאים את הזן או הקטגוריה הנכונים על פי דרישותך.

מה מייחד את שפע לעומת בתי מרקחת אחרים?

התשובה לשאלה הזו היא בדיוק הסיבה שאנחנו כאן. כשאתם מגיעים לבקר אצלינו, אנחנו מציעים שתשימו מאחוריכם את כל מה שחשבתם על איך נראה ומרגיש "בית-מרקחת".

בחלל המוקפד שלנו במיקום מהנחשקים בעיר – יצרנו משהו חדש: מקום עוצמתי ששם במרכז את כוחות הריפוי של הטבע – עם חווית שירות שטרם הכרתם. כל זאת במרחב מזמין, שכיף לבוא אליו, אפילו אם זה רק כדי לשוחח איתנו לצלילי פסקול שנאצר בידי סלקטורים מובילים או לשטוף קצת את העיניים בגלריות האומנות המתחלפות.

כיצד ניתן להנות ממבצעים בשפע?

חברי המועדון שלנו נהנים מהנחות ייחודיות בכל רכישה. בנוסף, מידע אודות מבצעים חדשים והטבות אנחנו מפרסמים בכל יום כאן באתר ובקבוצות החברים בווטסאפ ובאינסטגרם בנוסף אנחנו ממליצים בחום לעקוב אחר העדכונים בעמוד הפייסבוק שלנו

מה הקשר בין קנאביס רפואי ופטריות מרפא?

קנאביס רפואי ופטריות מרפא הם ההתמחויות המרתקות ביותר של בית המרקחת שפע. זנים מסוימים של פטריות מרפא וקנאביס רפואי עובדים בסינרגיה מושלמת בקידום הבריאות ועזרה במצבים רפואיים כמו תמיכה בשינה, הפחתת כאב, תפקוד תקין של המוח ועוד.

 לקנאביס ולפיטריות ישנם כמה דברים משותפים נוספים: שניהם מכילים חומרים פעילים רבים בעלי סגולות רפואיות ויכולות ריפוי מדהימות. חלק מהחומרים הפעילים כוללים טרפנים, קנבינואידים, פוליסכרידים, ספונינים טריטרפנואידים וחומרים פעילים רבים נוספים.

בעוד בקנאביס חלק מהחומרים הפעילים נמצאו יעילים עבור חרדה, מתח, שינה ועוד, פטריות המרפא נמצאות בקטגוריה הנקראת אדפטוגנים. אדפטוגנים הם צמחים או פטריות לא רעילים המגנים על הגוף מפני ההשפעות השליליות של מתח וכן משפרים את תגובת הגוף ללחץ לאורך זמן על ידי השפעה על המערכת ההורמונלית.

אני מטופל כבר שנתיים בקנאביס רפואי, ועוד לא מצאתי את האחד שלי. תוכלו לעזור?

 ודאי שכן, נשמח להיפגש והצוות המקצועי שלנו יעשה את כל המאמצים לסייע לך.

ייעוץ הרבליסטי ייעודי למטופלי קנאביס? ספר לי עוד

מטופלים רבים אשר חווים תחושת סבל וכאב ירצו בנוסף לקאנביס ולתרופות הקונבנציונאליות רשת תמיכה מקצועית העונה על אלמנטים רבים שמהם הם סובלים. ייעוץ נטורופתי-הרבליסטי מהווה טיפול משלים של תמיכה במטופל ובתהליך הריפוי שלו. אנחנו מאמינים שמדובר בחיבור הכרחי בין שני העולמות ולכן מציעים פגישת ייעוץ הרבליסטי חינם לחברי המועדון שלנו.  

חיבור העולמות ושילוב הגישות הטיפוליות של עולם הטבע והצומח יחד עם רפואה המערבית מהווה טיפול הוליסטי שלם העונה על מגוון רבדים של תמיכה וריפוי למטופלים רבים. כיום קנאביס הוא הצמח הנחקר ביותר בעולם, אך לא הרבה יודעים שהוא נמנה כחלק מעולם גדול ורחב של צמחי מרפא המשמשים את רפואת הצמחים במשך אלפי שנים ועוזרים למחלות ובעיות רפואיות שונות ורבות. אנחנו מאמינים שבעזרת הנגשת עולם הצמח לקהל מטופלי הקנאביס אנחנו יכולים לתת לכם ערך אמיתי ולכן החלטנו לתת לחברי המועדון שלנו את השירות הזה לגמרי בחינם – שווה לנסות.

יש לך שאלה נוספת?

נציגנו ישמחו לעמוד לשירותכם בכל תחום
צרו איתנו קשר
הרשמו לעדכונים והטבות לחברים

לרגל השקת האתר החדש! קבלו הטבות בלעדיות אליכם למייל